tirsdag den 4. september 2007

Wiki Wiki m.m.

En hel formiddag afsat til 23 ting i arbejdstiden - det er noget, der batter!! I skrivende stund har jeg været omkring wikies, har oprettet mig som bruger og redigeret et indlæg i den danske wikipedia. Wikipedia-tanken er fantastisk, og den bliver mødt med mindre skepsis nu end i starten - som jeg har opfattet det.

Jeg har sendt et dokument om efterårets webintroer ud til gruppen via Google docs. For at gøre som vi plejer, lægger jeg nu også dokumentet på intra ;-) Med vores intra spår jeg ikke Google docs en stor fremtid på HB, men den og lignende værktøjer kunne være fine i andre sammenhænge.
Iøvrigt fandt jeg Gooogle docs svær at redigere i, da jeg fik kopieret en forkert skriftstørrelse ind og havde oprettet for mange kolonner i en tabel. Det er måske en god idé at gøre sit dokument færdig, inden man lægger det ind.

Har også hentet en radioudsendelse på DR podcast, og det virker umiddelbart ligesom netradio, som jeg tit har benyttet mig af. Media Player går i gang, og så kører det bare. Har ikke downloadet iTunes eller Juice, da jeg normalt ikke sidder ved den computer, jeg sidder ved lige nu. Fin vejledning til podcasting på DRs hjemmeside - den vender jeg helt sikkert tilbage til.

Ingen kommentarer: