fredag den 7. september 2007

I mål

Så nåede jeg alligevel til vejs ende. Det har været sjovt, og jeg har prøvet ting, jeg ellers ikke selv ville have kastet mig over. Mange af dem skal jeg nok få fornøjelse af fremover. Flot initiativ!

Det er godt at vide noget om disse ting; over for lånerne har jeg dog hidtil kun haft brug for at vide noget om principperne bag Wikipedia. Andre ikke Web 2.0-teknologier som IP-telefoni, bluetooth og konvertering af filer til Mp3 kunne være mindst ligeså gavnlige at lære. Og selvfølgelig at kunne udnytte alle funktionerne i den PDA, vi får som belønning!

Undervejs har jeg tænkt ved mig selv, at det godtnok var den største hjemmeopgave, vi er blevet pålagt længe, ovenikøbet hen over sommeren. For ikke bare jeg, men rigtig mange af kollegerne har lavet de 23 ting mere eller mindre hjemme, fordi det har været umuligt at nå i arbejdstiden. Det er der ingen grund til at lægge skjul på. Det er ikke alle, der har luft i deres travle arbejdsdag til sådan en opgave, hvor positivt man end tager imod opgaven. Det frustrerer.

På den anden side er PDA'en nok mest til gavn og glæde i fritiden, og så kan det vel siges at gå lige op.

Ingen kommentarer: