tirsdag den 4. september 2007

Nok for i dag

Sikken et ryk, det gav at hellige sig de 23 ting det meste af en dag! Nu tror jeg på, at jeg når til vejs ende :-)

Skulle nok ha' lavet noget mere undervejs i stedet for at presse det halve af programmet ind på ét døgn, men der har virkelig ikke været tid til det hen over sommeren. Vagtfrie dage er i sandhed undtagelsen, og der har været rigeligt med topprioriterede opgaver. Oplevede dette spøjse - og symptomatiske - dilemma i dag: skulle vi i fag1 fastholde, at vi ikke kunne afløse i et andet team, fordi vi prioriterede, at jeg og en kollega (vi havde ikke været til stop-op-dag) skulle have denne formiddag til 23 ting, eller skulle vi være mere kollegialt imødekommende og afløse og droppe egen mulighed for at lave 23 ting, for at de skulle kunne??

Har hentet en radiokanal på last.fm. Jeg er i modsætning til andre godt tilfreds med, at det er forskellige 'similars', der afspilles - det udvider ens musikhorisont. Jeg vil helt sikkert lytte til og redigere i kanalen fremover.

Ingen kommentarer: