mandag den 3. september 2007

Step 10 og 11

Jeg kaster ikke håndklædet i ringen før på fredag - hvis det altså bliver nødvendigt. Jeg vil kæmpe til det sidste, for just hjemvendt fra den friske fjeldluft er jeg kampberedt, men det bliver uden tvivl hårdt at indhente alt det forsømte.

I aften har jeg oprettet mig som bruger af Library Thing, og der er tilsyneladende sket en udvikling, siden Monica lavede opgaven, for det er nu muligt at hente danske titler fra Det kgl. Bibliotek :-) Forsider kommer der dog ikke på de danske bøger, og det ser ærlig talt lidt tosset ud med en blanding af titler med og uden forsider, så forsiderne ryger ud igen. En bogliste peppes bloggen ikke specielt meget op af!

Siden sidst har jeg iøvrigt fikset min Messenger, så jeg nu også kan bruge min aakb-mail - og jeg har fået msn-venner :-)

Ingen kommentarer: